Velkommen til Asmild Badminton Klub.

Vi starter igen den 1. september 2023.

Har du lyst at spille badminton Øst for søerne, er det her du skal tilmelde dig.
Nye medlemmer kan tilmelde sig løbende, fra den 21. august.

Gå ind i holdtilmelding ovenfor og se om der er ledige baner, vi spiller i Houlkær Hallen og Viborg Gymnasium Hal.
Alle baner er oprettet som hold, og står der ledig, kan du spille der, når du er tilmeldt og betalt. Beløbet der står på banen er pr. person.

Du skal selv registrere dig og foretage betalingen vha. Dankort.
Så længe du står registreret som aktivt medlem af Asmild Badminton Klub, vil systemet én gang om året (ca. 10. august) sende en mail til dig, som siger det er tid til at betale kontingentet. Det skal du bekræfte ved at følge linket i mailen.

Ønsker du ikke at være medlem af Asmild Badminton Klub længere – kan du deaktiverer dit medlemskab under din profil og opkrævningerne stopper og din profil slettes.

HUSK at alle som skal spille på banen, skal tilmelde sig hurtigst mulig.
Alle baner som er ledig har plads til 4 spillere, er I kun to der skal spille, så send en mail til asmildbk@gmail.com når de to spillere er tilmeldt, så lukkes banen.

Klubtøj og udstyr:
Gå ind på WWW.RSL.DK, oppe i højre hjørne under "Club-in-shop" kan du bestille.
Brugernavn: asmild
Adgangskode: badminton